Armin Fat Phills copyright - de ondernemer

#ffffff

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Fat Phill's

Fat Phill's

Fat Phill's

Fat Phill's

Fat Phill's

Van grill naar glorie: Hoe we Fat Phills helpen groeien

Armin Fat Phills copyright - de ondernemer

#ffffff

Socialytix x

Fat Phill's

Van grill naar glorie: Hoe we Fat Phills helpen groeien

Armin Fat Phills copyright - de ondernemer

#ffffff

Socialytix x

Fat Phill's

Van grill naar glorie: Hoe we Fat Phills helpen groeien

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Hungry for more

Armin van Fat Phill's heeft een missie, de beste fastfood franchise worden in Nederland en daarbuiten. En daar heb je serieuze mankracht en volume voor nodig. Tijd dus voor een campagne die zowel top personeel, als kersverse klandizie aantrekt op nieuwe locaties.

HQ
Amsterdam, Nederland
Bedrijfsgrootte
500+ medewerkers
Industrie
Horeca
Website
fatphillsdiner.com

Er is niets cheesy

aan deze campagnes

Er is niets cheesy

aan deze campagnes

Er is niets cheesy

aan deze campagnes

Er is niets cheesy

aan deze campagnes

Er is niets cheesy

aan deze campagnes

Project

De fundering van een succesverhaal

We staan al every step of the way naast Armin, sinds het openen van z'n eerste zaak, en daarna ging het hard, heel hard. In deze competitieve markt moet alles vanaf dag 1 kloppen, van personeel tot het bereiken van de juiste klanten. Die twee kritieke vraagstukken mogen wij al jarenlang succesvol oplossen voor Fat Phills.

Uitdaging

Als je zo snel groeit als Armin, dan heb je een team nodig. De markt is onstuimig en goed personeel vinden blijkt vaak meer dan lastig, onze samenwerking start dus ook met een gerichte personeelswerving-campagne. Stap 2 is het vol krijgen van de nieuwe zaak. Voor een nieuw merk kan dat altijd een uitdaging zijn, hoe los je dat op? Helemaal als je concurreert met giganten als the big M en BK.

Oplossing

De geoptimaliseerde personeelswerving-campagne bewijst keer op keer effectief, waardoor ieder nieuw filiaal binnen mum van tijd voorzien was van kundig personeel. Een unicum, helemaal vandaag de dag. Nu dat iedereen in de startblokken staat, is het tijd voor klanten! Hiervoor draaien we keer op keer een succesvolle launch campagne, waar mensen lekker een gratis burger kunnen komen halen zolang de voorraad strekt. Elke keer is dit weer een groot feest.

We beheren campagnes over een groot aantal social media accounts in verschillende landen, hierdoor hebben we constant overzicht en kunnen we live schakelen.

De fundering van een succesverhaal

We staan al every step of the way naast Armin, sinds het openen van z'n eerste zaak, en daarna ging het hard, heel hard. In deze competitieve markt moet alles vanaf dag 1 kloppen, van personeel tot het bereiken van de juiste klanten. Die twee kritieke vraagstukken mogen wij al jarenlang succesvol oplossen voor Fat Phills.

Uitdaging

Als je zo snel groeit als Armin, dan heb je een team nodig. De markt is onstuimig en goed personeel vinden blijkt vaak meer dan lastig, onze samenwerking start dus ook met een gerichte personeelswerving-campagne. Stap 2 is het vol krijgen van de nieuwe zaak. Voor een nieuw merk kan dat altijd een uitdaging zijn, hoe los je dat op? Helemaal als je concurreert met giganten als the big M en BK.

Oplossing

De geoptimaliseerde personeelswerving-campagne bewijst keer op keer effectief, waardoor ieder nieuw filiaal binnen mum van tijd voorzien was van kundig personeel. Een unicum, helemaal vandaag de dag. Nu dat iedereen in de startblokken staat, is het tijd voor klanten! Hiervoor draaien we keer op keer een succesvolle launch campagne, waar mensen lekker een gratis burger kunnen komen halen zolang de voorraad strekt. Elke keer is dit weer een groot feest.

We beheren campagnes over een groot aantal social media accounts in verschillende landen, hierdoor hebben we constant overzicht en kunnen we live schakelen.

De fundering van een succesverhaal

We staan al every step of the way naast Armin, sinds het openen van z'n eerste zaak, en daarna ging het hard, heel hard. In deze competitieve markt moet alles vanaf dag 1 kloppen, van personeel tot het bereiken van de juiste klanten. Die twee kritieke vraagstukken mogen wij al jarenlang succesvol oplossen voor Fat Phills.

Uitdaging

Als je zo snel groeit als Armin, dan heb je een team nodig. De markt is onstuimig en goed personeel vinden blijkt vaak meer dan lastig, onze samenwerking start dus ook met een gerichte personeelswerving-campagne. Stap 2 is het vol krijgen van de nieuwe zaak. Voor een nieuw merk kan dat altijd een uitdaging zijn, hoe los je dat op? Helemaal als je concurreert met giganten als the big M en BK.

Oplossing

De geoptimaliseerde personeelswerving-campagne bewijst keer op keer effectief, waardoor ieder nieuw filiaal binnen mum van tijd voorzien was van kundig personeel. Een unicum, helemaal vandaag de dag. Nu dat iedereen in de startblokken staat, is het tijd voor klanten! Hiervoor draaien we keer op keer een succesvolle launch campagne, waar mensen lekker een gratis burger kunnen komen halen zolang de voorraad strekt. Elke keer is dit weer een groot feest.

We beheren campagnes over een groot aantal social media accounts in verschillende landen, hierdoor hebben we constant overzicht en kunnen we live schakelen.

De fundering van een succesverhaal

We staan al every step of the way naast Armin, sinds het openen van z'n eerste zaak, en daarna ging het hard, heel hard. In deze competitieve markt moet alles vanaf dag 1 kloppen, van personeel tot het bereiken van de juiste klanten. Die twee kritieke vraagstukken mogen wij al jarenlang succesvol oplossen voor Fat Phills.

Uitdaging

Als je zo snel groeit als Armin, dan heb je een team nodig. De markt is onstuimig en goed personeel vinden blijkt vaak meer dan lastig, onze samenwerking start dus ook met een gerichte personeelswerving-campagne. Stap 2 is het vol krijgen van de nieuwe zaak. Voor een nieuw merk kan dat altijd een uitdaging zijn, hoe los je dat op? Helemaal als je concurreert met giganten als the big M en BK.

Oplossing

De geoptimaliseerde personeelswerving-campagne bewijst keer op keer effectief, waardoor ieder nieuw filiaal binnen mum van tijd voorzien was van kundig personeel. Een unicum, helemaal vandaag de dag. Nu dat iedereen in de startblokken staat, is het tijd voor klanten! Hiervoor draaien we keer op keer een succesvolle launch campagne, waar mensen lekker een gratis burger kunnen komen halen zolang de voorraad strekt. Elke keer is dit weer een groot feest.

We beheren campagnes over een groot aantal social media accounts in verschillende landen, hierdoor hebben we constant overzicht en kunnen we live schakelen.

De fundering van een succesverhaal

We staan al every step of the way naast Armin, sinds het openen van z'n eerste zaak, en daarna ging het hard, heel hard. In deze competitieve markt moet alles vanaf dag 1 kloppen, van personeel tot het bereiken van de juiste klanten. Die twee kritieke vraagstukken mogen wij al jarenlang succesvol oplossen voor Fat Phills.

Uitdaging

Als je zo snel groeit als Armin, dan heb je een team nodig. De markt is onstuimig en goed personeel vinden blijkt vaak meer dan lastig, onze samenwerking start dus ook met een gerichte personeelswerving-campagne. Stap 2 is het vol krijgen van de nieuwe zaak. Voor een nieuw merk kan dat altijd een uitdaging zijn, hoe los je dat op? Helemaal als je concurreert met giganten als the big M en BK.

Oplossing

De geoptimaliseerde personeelswerving-campagne bewijst keer op keer effectief, waardoor ieder nieuw filiaal binnen mum van tijd voorzien was van kundig personeel. Een unicum, helemaal vandaag de dag. Nu dat iedereen in de startblokken staat, is het tijd voor klanten! Hiervoor draaien we keer op keer een succesvolle launch campagne, waar mensen lekker een gratis burger kunnen komen halen zolang de voorraad strekt. Elke keer is dit weer een groot feest.

We beheren campagnes over een groot aantal social media accounts in verschillende landen, hierdoor hebben we constant overzicht en kunnen we live schakelen.

De fundering van een succesverhaal

We staan al every step of the way naast Armin, sinds het openen van z'n eerste zaak, en daarna ging het hard, heel hard. In deze competitieve markt moet alles vanaf dag 1 kloppen, van personeel tot het bereiken van de juiste klanten. Die twee kritieke vraagstukken mogen wij al jarenlang succesvol oplossen voor Fat Phills.

Uitdaging

Als je zo snel groeit als Armin, dan heb je een team nodig. De markt is onstuimig en goed personeel vinden blijkt vaak meer dan lastig, onze samenwerking start dus ook met een gerichte personeelswerving-campagne. Stap 2 is het vol krijgen van de nieuwe zaak. Voor een nieuw merk kan dat altijd een uitdaging zijn, hoe los je dat op? Helemaal als je concurreert met giganten als the big M en BK.

Oplossing

De geoptimaliseerde personeelswerving-campagne bewijst keer op keer effectief, waardoor ieder nieuw filiaal binnen mum van tijd voorzien was van kundig personeel. Een unicum, helemaal vandaag de dag. Nu dat iedereen in de startblokken staat, is het tijd voor klanten! Hiervoor draaien we keer op keer een succesvolle launch campagne, waar mensen lekker een gratis burger kunnen komen halen zolang de voorraad strekt. Elke keer is dit weer een groot feest.

We beheren campagnes over een groot aantal social media accounts in verschillende landen, hierdoor hebben we constant overzicht en kunnen we live schakelen.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Bereik

Bereik

Bereik

Bereik

Bereik

0
0
0
0
0
0

% +

% +

% +

% +

% +

% +

Kwalitatieve leads

Kwalitatieve leads

Kwalitatieve leads

Kwalitatieve leads

Kwalitatieve leads

0
0
0
0
0
0

K

K

K

K

K

K

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

0
0
0
0
0
0

%

%

%

%

%

%

Gratis hamburgers geclaimed

Gratis hamburgers geclaimed

Gratis hamburgers geclaimed

Gratis hamburgers geclaimed

Gratis hamburgers geclaimed

0
0
0
0
0
0

K

K

K

K

K

K

Roadmap

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking hanteren we een vaste, data-gedreven aanpak met duidelijke contactmomenten en strategie analyses. Dat legt de fundamenten voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

01

Fase één

01

Fase één

01

Fase één

01

01

01

01

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking ontwierpen we een schaalbare personeelswerving en locatie gebonden advertentie strategie. Tijdens de halftime meeting scherpte we deze strategie aan op basis van data. Hierdoor legde we een stabiel fundament voor toekomstige campagnes bij nieuwe filialen.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking ontwierpen we een schaalbare personeelswerving en locatie gebonden advertentie strategie. Tijdens de halftime meeting scherpte we deze strategie aan op basis van data. Hierdoor legde we een stabiel fundament voor toekomstige campagnes bij nieuwe filialen.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking ontwierpen we een schaalbare personeelswerving en locatie gebonden advertentie strategie. Tijdens de halftime meeting scherpte we deze strategie aan op basis van data. Hierdoor legde we een stabiel fundament voor toekomstige campagnes bij nieuwe filialen.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking ontwierpen we een schaalbare personeelswerving en locatie gebonden advertentie strategie. Tijdens de halftime meeting scherpte we deze strategie aan op basis van data. Hierdoor legde we een stabiel fundament voor toekomstige campagnes bij nieuwe filialen.

De Wedstrijd

In het geval van Fat Phill's sloegen we vanaf dag 1 raak. De eerste campagnes bleken een succesformule, long story short betekend dat eigenlijk dat de campagnes vrijwel oneindig dupliceerbaar zijn - enkel afstemmen op de nieuwe markt van het volgende filiaal and we're good to go!

In het geval van Fat Phill's sloegen we vanaf dag 1 raak. De eerste campagnes bleken een succesformule, long story short betekend dat eigenlijk dat de campagnes vrijwel oneindig dupliceerbaar zijn - enkel afstemmen op de nieuwe markt van het volgende filiaal and we're good to go!

In het geval van Fat Phill's sloegen we vanaf dag 1 raak. De eerste campagnes bleken een succesformule, long story short betekend dat eigenlijk dat de campagnes vrijwel oneindig dupliceerbaar zijn - enkel afstemmen op de nieuwe markt van het volgende filiaal and we're good to go!

In het geval van Fat Phill's sloegen we vanaf dag 1 raak. De eerste campagnes bleken een succesformule, long story short betekend dat eigenlijk dat de campagnes vrijwel oneindig dupliceerbaar zijn - enkel afstemmen op de nieuwe markt van het volgende filiaal and we're good to go!

De Verlenging

Deze campagnes helpte de eerste filialen van Fat Phill's snel opweg. Inmiddels beheren we campagnes voor alle zaken in binnen en buitenland en verheugen we ons op de rest van dit succesverhaal.

Deze campagnes helpte de eerste filialen van Fat Phill's snel opweg. Inmiddels beheren we campagnes voor alle zaken in binnen en buitenland en verheugen we ons op de rest van dit succesverhaal.

Deze campagnes helpte de eerste filialen van Fat Phill's snel opweg. Inmiddels beheren we campagnes voor alle zaken in binnen en buitenland en verheugen we ons op de rest van dit succesverhaal.

Deze campagnes helpte de eerste filialen van Fat Phill's snel opweg. Inmiddels beheren we campagnes voor alle zaken in binnen en buitenland en verheugen we ons op de rest van dit succesverhaal.

Winnen & de toekomst

Met de opening van hun eerste internationale locatie in Londen en een volgende gepland in München, zetten we samen met Fat Phills grote stappen richting internationale groei. We kijken ernaar uit om hun merk lokaal en wereldwijd verder te versterken.

Met de opening van hun eerste internationale locatie in Londen en een volgende gepland in München, zetten we samen met Fat Phills grote stappen richting internationale groei. We kijken ernaar uit om hun merk lokaal en wereldwijd verder te versterken.

Met de opening van hun eerste internationale locatie in Londen en een volgende gepland in München, zetten we samen met Fat Phills grote stappen richting internationale groei. We kijken ernaar uit om hun merk lokaal en wereldwijd verder te versterken.

Met de opening van hun eerste internationale locatie in Londen en een volgende gepland in München, zetten we samen met Fat Phills grote stappen richting internationale groei. We kijken ernaar uit om hun merk lokaal en wereldwijd verder te versterken.

Testimonial

De keuze voor Socialytix

"Socialytix is een proactieve en betrokken partner die altijd meedenkt over de lange termijn. Dankzij hun persoonlijke aanpak en focus op resultaat kijk ik vol vertrouwen uit naar onze wereldwijde expansie met hen aan onze zijde!"


Armin Vahabian

Founder, Fat Phill's

De keuze voor Socialytix

"Socialytix is een proactieve en betrokken partner die altijd meedenkt over de lange termijn. Dankzij hun persoonlijke aanpak en focus op resultaat kijk ik vol vertrouwen uit naar onze wereldwijde expansie met hen aan onze zijde!"


Armin Vahabian

Founder, Fat Phill's

De keuze voor Socialytix

"Socialytix is een proactieve en betrokken partner die altijd meedenkt over de lange termijn. Dankzij hun persoonlijke aanpak en focus op resultaat kijk ik vol vertrouwen uit naar onze wereldwijde expansie met hen aan onze zijde!"


Armin Vahabian

Founder, Fat Phill's

De keuze voor Socialytix

"Socialytix is een proactieve en betrokken partner die altijd meedenkt over de lange termijn. Dankzij hun persoonlijke aanpak en focus op resultaat kijk ik vol vertrouwen uit naar onze wereldwijde expansie met hen aan onze zijde!"


Armin Vahabian

Founder, Fat Phill's

De keuze voor Socialytix

"Socialytix is een proactieve en betrokken partner die altijd meedenkt over de lange termijn. Dankzij hun persoonlijke aanpak en focus op resultaat kijk ik vol vertrouwen uit naar onze wereldwijde expansie met hen aan onze zijde!"


Armin Vahabian

Founder, Fat Phill's

De keuze voor Socialytix

"Socialytix is een proactieve en betrokken partner die altijd meedenkt over de lange termijn. Dankzij hun persoonlijke aanpak en focus op resultaat kijk ik vol vertrouwen uit naar onze wereldwijde expansie met hen aan onze zijde!"


Armin Vahabian

Founder, Fat Phill's

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Cases

Cases

Cases

Cases

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit