#ffffff

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Lake Cycling

Lake Cycling

Lake Cycling

Lake Cycling

Lake Cycling

Zo werden Bob & Christian van Lake Cycling een van onze top-performers

#ffffff

Socialytix x

Lake Cycling

Zo werden Bob & Christian van Lake Cycling een van onze top-performers

#ffffff

Socialytix x

Lake Cycling

Zo werden Bob & Christian van Lake Cycling een van onze top-performers

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Lake Cycling is opgericht in 1982 in Evanston, Illinois en heeft snel een reputatie opgebouwd als een vooraanstaande naam in de fietsindustrie. Bekijk hoe wij eigenaren Christian & Bob helpen met het veroveren van de wereldwijde markt!

HQ
Eindhoven, Nederland
Industrie
E-Commerce
Website
lakecycling.com

De beste campagne

voor de beste schoenen

De beste campagne

voor de beste schoenen

De beste campagne

voor de beste schoenen

De beste campagne

voor de beste schoenen

De beste campagne

voor de beste schoenen

Project

Gedreven door perfectie

We werken inmiddels jaar en dag samen met Christian & Bob van Lake Cycling. Ze zijn ook de eerste partner die er jaren geleden er, als een van de eerste, voor gekozen heeft om ons alle campagnes op zowel Social, Google, en Email te laten beheren. En het resultaat? Daar mogen we allemaal trots op zijn.

Uitdaging

Lake Cycling heeft zich gevestigd als een premium merk in de fietsindustrie, met een sterke focus op hoogwaardige prestaties en innovatie. Hun doelgroep bestaat voornamelijk uit fietsers van 30 jaar en ouder, die bereid zijn te investeren in kwaliteit en duurzaamheid. De verkoopcyclus is echter langer vanwege de hogere prijs en het nichekarakter van het product. Dit maakt het noodzakelijk om meerdere contactmomenten te creëren en de waarde van het product overtuigend over te brengen. De uitdaging was om een strategie te ontwikkelen die niet alleen het merk sterker positioneert, maar ook het conversieproces effectief stroomlijnt.

Oplossing

Door vanuit strategische mix van SEA, Social Advertising, CRO en e-mailmarketing te opereren, is het mogelijk geworden om de product- en klantervaring te optimaliseren en hyper winstgevende resultaten te produceren. Hierdoor wordt het klant traject uitgebreid van ver voor de aankoop, tot ver daarna.
Omdat wij al deze stappen in-house beheren kunnen we precies schakelen op wat werkt en wat niet werkt. Voor Christian betekend dit een hoop meer tijd om zich te focussen op de dingen die er echt toe doen in z'n bedrijf, namelijk het maken van de beste wielren schoenen ter wereld.

Gedreven door perfectie

We werken inmiddels jaar en dag samen met Christian & Bob van Lake Cycling. Ze zijn ook de eerste partner die er jaren geleden er, als een van de eerste, voor gekozen heeft om ons alle campagnes op zowel Social, Google, en Email te laten beheren. En het resultaat? Daar mogen we allemaal trots op zijn.

Uitdaging

Lake Cycling heeft zich gevestigd als een premium merk in de fietsindustrie, met een sterke focus op hoogwaardige prestaties en innovatie. Hun doelgroep bestaat voornamelijk uit fietsers van 30 jaar en ouder, die bereid zijn te investeren in kwaliteit en duurzaamheid. De verkoopcyclus is echter langer vanwege de hogere prijs en het nichekarakter van het product. Dit maakt het noodzakelijk om meerdere contactmomenten te creëren en de waarde van het product overtuigend over te brengen. De uitdaging was om een strategie te ontwikkelen die niet alleen het merk sterker positioneert, maar ook het conversieproces effectief stroomlijnt.

Oplossing

Door vanuit strategische mix van SEA, Social Advertising, CRO en e-mailmarketing te opereren, is het mogelijk geworden om de product- en klantervaring te optimaliseren en hyper winstgevende resultaten te produceren. Hierdoor wordt het klant traject uitgebreid van ver voor de aankoop, tot ver daarna.
Omdat wij al deze stappen in-house beheren kunnen we precies schakelen op wat werkt en wat niet werkt. Voor Christian betekend dit een hoop meer tijd om zich te focussen op de dingen die er echt toe doen in z'n bedrijf, namelijk het maken van de beste wielren schoenen ter wereld.

Gedreven door perfectie

We werken inmiddels jaar en dag samen met Christian & Bob van Lake Cycling. Ze zijn ook de eerste partner die er jaren geleden er, als een van de eerste, voor gekozen heeft om ons alle campagnes op zowel Social, Google, en Email te laten beheren. En het resultaat? Daar mogen we allemaal trots op zijn.

Uitdaging

Lake Cycling heeft zich gevestigd als een premium merk in de fietsindustrie, met een sterke focus op hoogwaardige prestaties en innovatie. Hun doelgroep bestaat voornamelijk uit fietsers van 30 jaar en ouder, die bereid zijn te investeren in kwaliteit en duurzaamheid. De verkoopcyclus is echter langer vanwege de hogere prijs en het nichekarakter van het product. Dit maakt het noodzakelijk om meerdere contactmomenten te creëren en de waarde van het product overtuigend over te brengen. De uitdaging was om een strategie te ontwikkelen die niet alleen het merk sterker positioneert, maar ook het conversieproces effectief stroomlijnt.

Oplossing

Door vanuit strategische mix van SEA, Social Advertising, CRO en e-mailmarketing te opereren, is het mogelijk geworden om de product- en klantervaring te optimaliseren en hyper winstgevende resultaten te produceren. Hierdoor wordt het klant traject uitgebreid van ver voor de aankoop, tot ver daarna.
Omdat wij al deze stappen in-house beheren kunnen we precies schakelen op wat werkt en wat niet werkt. Voor Christian betekend dit een hoop meer tijd om zich te focussen op de dingen die er echt toe doen in z'n bedrijf, namelijk het maken van de beste wielren schoenen ter wereld.

Gedreven door perfectie

We werken inmiddels jaar en dag samen met Christian & Bob van Lake Cycling. Ze zijn ook de eerste partner die er jaren geleden er, als een van de eerste, voor gekozen heeft om ons alle campagnes op zowel Social, Google, en Email te laten beheren. En het resultaat? Daar mogen we allemaal trots op zijn.

Uitdaging

Lake Cycling heeft zich gevestigd als een premium merk in de fietsindustrie, met een sterke focus op hoogwaardige prestaties en innovatie. Hun doelgroep bestaat voornamelijk uit fietsers van 30 jaar en ouder, die bereid zijn te investeren in kwaliteit en duurzaamheid. De verkoopcyclus is echter langer vanwege de hogere prijs en het nichekarakter van het product. Dit maakt het noodzakelijk om meerdere contactmomenten te creëren en de waarde van het product overtuigend over te brengen. De uitdaging was om een strategie te ontwikkelen die niet alleen het merk sterker positioneert, maar ook het conversieproces effectief stroomlijnt.

Oplossing

Door vanuit strategische mix van SEA, Social Advertising, CRO en e-mailmarketing te opereren, is het mogelijk geworden om de product- en klantervaring te optimaliseren en hyper winstgevende resultaten te produceren. Hierdoor wordt het klant traject uitgebreid van ver voor de aankoop, tot ver daarna.
Omdat wij al deze stappen in-house beheren kunnen we precies schakelen op wat werkt en wat niet werkt. Voor Christian betekend dit een hoop meer tijd om zich te focussen op de dingen die er echt toe doen in z'n bedrijf, namelijk het maken van de beste wielren schoenen ter wereld.

Gedreven door perfectie

We werken inmiddels jaar en dag samen met Christian & Bob van Lake Cycling. Ze zijn ook de eerste partner die er jaren geleden er, als een van de eerste, voor gekozen heeft om ons alle campagnes op zowel Social, Google, en Email te laten beheren. En het resultaat? Daar mogen we allemaal trots op zijn.

Uitdaging

Lake Cycling heeft zich gevestigd als een premium merk in de fietsindustrie, met een sterke focus op hoogwaardige prestaties en innovatie. Hun doelgroep bestaat voornamelijk uit fietsers van 30 jaar en ouder, die bereid zijn te investeren in kwaliteit en duurzaamheid. De verkoopcyclus is echter langer vanwege de hogere prijs en het nichekarakter van het product. Dit maakt het noodzakelijk om meerdere contactmomenten te creëren en de waarde van het product overtuigend over te brengen. De uitdaging was om een strategie te ontwikkelen die niet alleen het merk sterker positioneert, maar ook het conversieproces effectief stroomlijnt.

Oplossing

Door vanuit strategische mix van SEA, Social Advertising, CRO en e-mailmarketing te opereren, is het mogelijk geworden om de product- en klantervaring te optimaliseren en hyper winstgevende resultaten te produceren. Hierdoor wordt het klant traject uitgebreid van ver voor de aankoop, tot ver daarna.
Omdat wij al deze stappen in-house beheren kunnen we precies schakelen op wat werkt en wat niet werkt. Voor Christian betekend dit een hoop meer tijd om zich te focussen op de dingen die er echt toe doen in z'n bedrijf, namelijk het maken van de beste wielren schoenen ter wereld.

Gedreven door perfectie

We werken inmiddels jaar en dag samen met Christian & Bob van Lake Cycling. Ze zijn ook de eerste partner die er jaren geleden er, als een van de eerste, voor gekozen heeft om ons alle campagnes op zowel Social, Google, en Email te laten beheren. En het resultaat? Daar mogen we allemaal trots op zijn.

Uitdaging

Lake Cycling heeft zich gevestigd als een premium merk in de fietsindustrie, met een sterke focus op hoogwaardige prestaties en innovatie. Hun doelgroep bestaat voornamelijk uit fietsers van 30 jaar en ouder, die bereid zijn te investeren in kwaliteit en duurzaamheid. De verkoopcyclus is echter langer vanwege de hogere prijs en het nichekarakter van het product. Dit maakt het noodzakelijk om meerdere contactmomenten te creëren en de waarde van het product overtuigend over te brengen. De uitdaging was om een strategie te ontwikkelen die niet alleen het merk sterker positioneert, maar ook het conversieproces effectief stroomlijnt.

Oplossing

Door vanuit strategische mix van SEA, Social Advertising, CRO en e-mailmarketing te opereren, is het mogelijk geworden om de product- en klantervaring te optimaliseren en hyper winstgevende resultaten te produceren. Hierdoor wordt het klant traject uitgebreid van ver voor de aankoop, tot ver daarna.
Omdat wij al deze stappen in-house beheren kunnen we precies schakelen op wat werkt en wat niet werkt. Voor Christian betekend dit een hoop meer tijd om zich te focussen op de dingen die er echt toe doen in z'n bedrijf, namelijk het maken van de beste wielren schoenen ter wereld.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

ROAS

ROAS

ROAS

ROAS

ROAS

0
0
0
0
0
0

+

+

+

+

+

+

Actieve landen

Actieve landen

Actieve landen

Actieve landen

Actieve landen

0
0
0
0
0
0

Aantal specialisten

Aantal specialisten

Aantal specialisten

Aantal specialisten

Aantal specialisten

0
0
0
0
0
0

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

Jaarlijkse groei

0
0
0
0
0
0

%

%

%

%

%

%

Roadmap

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking hanteren we een vaste, data-gedreven aanpak met duidelijke contactmomenten en strategie analyses. Dat legt de fundamenten voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

01

Fase één

01

Fase één

01

Fase één

01

01

01

01

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

Christian kwam naar ons toe met grote ambities, om de EU te veroveren met het Amerikaanse Lake Cycling. Tijdens de eerste 14 dagen schreven we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken. Al snel zagen we dat het toevoegen van extra services the way forward was.

Christian kwam naar ons toe met grote ambities, om de EU te veroveren met het Amerikaanse Lake Cycling. Tijdens de eerste 14 dagen schreven we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken. Al snel zagen we dat het toevoegen van extra services the way forward was.

Christian kwam naar ons toe met grote ambities, om de EU te veroveren met het Amerikaanse Lake Cycling. Tijdens de eerste 14 dagen schreven we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken. Al snel zagen we dat het toevoegen van extra services the way forward was.

Christian kwam naar ons toe met grote ambities, om de EU te veroveren met het Amerikaanse Lake Cycling. Tijdens de eerste 14 dagen schreven we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken. Al snel zagen we dat het toevoegen van extra services the way forward was.

De Wedstrijd

Dankzij een in-house combinatie van Social, Google en Email campagnes konden we er voor zorgen dat deze campagnes elkaar exponentieel versterken. Zo bereikten we zelfs een ROAS van 12, wat ons ruimte bood nieuwe markten te verkennen.

Dankzij een in-house combinatie van Social, Google en Email campagnes konden we er voor zorgen dat deze campagnes elkaar exponentieel versterken. Zo bereikten we zelfs een ROAS van 12, wat ons ruimte bood nieuwe markten te verkennen.

Dankzij een in-house combinatie van Social, Google en Email campagnes konden we er voor zorgen dat deze campagnes elkaar exponentieel versterken. Zo bereikten we zelfs een ROAS van 12, wat ons ruimte bood nieuwe markten te verkennen.

Dankzij een in-house combinatie van Social, Google en Email campagnes konden we er voor zorgen dat deze campagnes elkaar exponentieel versterken. Zo bereikten we zelfs een ROAS van 12, wat ons ruimte bood nieuwe markten te verkennen.

De Verlenging

Dankzij onze meerjarige full-service samenwerking kunnen Christian en Bob, en daarmee heel Team Lake Cycling, zich bezig houden met wat ze het liefste (en beste) doen; het maken van de beste wielren schoenen van de wereld. Omdat wij zijn volledige vertrouwen hebben gekregen, kan ons team aan specialisten exact doen wat de data suggereert. En dat werpt z'n vruchten af.

Dankzij onze meerjarige full-service samenwerking kunnen Christian en Bob, en daarmee heel Team Lake Cycling, zich bezig houden met wat ze het liefste (en beste) doen; het maken van de beste wielren schoenen van de wereld. Omdat wij zijn volledige vertrouwen hebben gekregen, kan ons team aan specialisten exact doen wat de data suggereert. En dat werpt z'n vruchten af.

Dankzij onze meerjarige full-service samenwerking kunnen Christian en Bob, en daarmee heel Team Lake Cycling, zich bezig houden met wat ze het liefste (en beste) doen; het maken van de beste wielren schoenen van de wereld. Omdat wij zijn volledige vertrouwen hebben gekregen, kan ons team aan specialisten exact doen wat de data suggereert. En dat werpt z'n vruchten af.

Dankzij onze meerjarige full-service samenwerking kunnen Christian en Bob, en daarmee heel Team Lake Cycling, zich bezig houden met wat ze het liefste (en beste) doen; het maken van de beste wielren schoenen van de wereld. Omdat wij zijn volledige vertrouwen hebben gekregen, kan ons team aan specialisten exact doen wat de data suggereert. En dat werpt z'n vruchten af.

Winnen & de toekomst

Onze samenwerking zal alleen nog maar meer groeien. Lake Cycling is voor ons een voorbeeld partner geworden, een model van samenwerking welke we bij ons gehele klantbestand proberen uit te rollen. Never bet against a winning horse!

Onze samenwerking zal alleen nog maar meer groeien. Lake Cycling is voor ons een voorbeeld partner geworden, een model van samenwerking welke we bij ons gehele klantbestand proberen uit te rollen. Never bet against a winning horse!

Onze samenwerking zal alleen nog maar meer groeien. Lake Cycling is voor ons een voorbeeld partner geworden, een model van samenwerking welke we bij ons gehele klantbestand proberen uit te rollen. Never bet against a winning horse!

Onze samenwerking zal alleen nog maar meer groeien. Lake Cycling is voor ons een voorbeeld partner geworden, een model van samenwerking welke we bij ons gehele klantbestand proberen uit te rollen. Never bet against a winning horse!

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Cases

Cases

Cases

Cases

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit