#ffffff

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Studio Noos

Studio Noos

Studio Noos

Studio Noos

Studio Noos

Van baby steps naar big moves: Studio Noos groeit door

#ffffff

Socialytix x

Studio Noos

Van baby steps naar big moves: Studio Noos groeit door

#ffffff

Socialytix x

Studio Noos

Van baby steps naar big moves: Studio Noos groeit door

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Een merk voor familie

Studio Noos, geboren in Amsterdam, is een jong en fris merk dat zich richt op hippe kids en stijlvolle moeders. Met een slimme omnichannel-strategie hebben we ze geholpen groeien van een single-product store naar een leading merk in hun segment!

HQ
Amsterdam, Nederland
Industrie
E-Commerce
Website
studionoos.com

moeder met kind en een tas van Studio Noos
moeder met kind en een tas van Studio Noos
moeder met kind en een tas van Studio Noos
moeder met kind en een tas van Studio Noos
moeder met kind en een tas van Studio Noos
moeder met kind en een tas van Studio Noos
moeder met kind en een tas van Studio Noos

Van single-product,

naar een volwaardig familie merk

Van single-product,

naar een volwaardig familie merk

Van single-product,

naar een volwaardig familie merk

Van single-product,

naar een volwaardig familie merk

Van single-product,

naar een volwaardig familie merk

Project

De groei van Studio Noos

Uitdaging

Studio Noos kwam naar ons toe met de vraag: "hoe groeien we van één product naar een volwaardig merk?" De product-market-fit was overduidelijk; hun gepersonaliseerde backpack werd elke maand binnen een dag uitverkocht na restock. Een vrouwelijke collega uit ons team, die al vaak misgreep, was dolblij met onze samenwerking – eindelijk een kans om de tas te bemachtigen! Dit gaf de rest van ons team meteen vertrouwen: dit merk gaat knallen. Nu lag de focus op het efficiënt bereiken van nieuwe klanten en het omzetten van kopers naar terugkerende klanten, om Studio Noos te laten uitgroeien tot een leading merk in hun segment.

Oplossing

We combineerden social media, Google Ads en e-mailmarketing in een samenhangende strategie. Met alles in eigen beheer konden we nauwkeurig traceren waar websitebezoeken vandaan kwamen, wat een krachtige loop opleverde voor constante optimalisatie. Door te sturen op KPI’s zoals MER- en LTV, over ROAS, en een strategische budgetverdeling toe te passen, kregen producten met een lagere directe return voldoende aandacht. Hierdoor werd de afhankelijkheid van één product binnen 3-6 maanden volledig afgebouwd. Studio Noos breidt nu succesvol haar productportfolio uit en groeit verder als een leading merk in hun segment.

De groei van Studio Noos

Uitdaging

Studio Noos kwam naar ons toe met de vraag: "hoe groeien we van één product naar een volwaardig merk?" De product-market-fit was overduidelijk; hun gepersonaliseerde backpack werd elke maand binnen een dag uitverkocht na restock. Een vrouwelijke collega uit ons team, die al vaak misgreep, was dolblij met onze samenwerking – eindelijk een kans om de tas te bemachtigen! Dit gaf de rest van ons team meteen vertrouwen: dit merk gaat knallen. Nu lag de focus op het efficiënt bereiken van nieuwe klanten en het omzetten van kopers naar terugkerende klanten, om Studio Noos te laten uitgroeien tot een leading merk in hun segment.

Oplossing

We combineerden social media, Google Ads en e-mailmarketing in een samenhangende strategie. Met alles in eigen beheer konden we nauwkeurig traceren waar websitebezoeken vandaan kwamen, wat een krachtige loop opleverde voor constante optimalisatie. Door te sturen op KPI’s zoals MER- en LTV, over ROAS, en een strategische budgetverdeling toe te passen, kregen producten met een lagere directe return voldoende aandacht. Hierdoor werd de afhankelijkheid van één product binnen 3-6 maanden volledig afgebouwd. Studio Noos breidt nu succesvol haar productportfolio uit en groeit verder als een leading merk in hun segment.

De groei van Studio Noos

Uitdaging

Studio Noos kwam naar ons toe met de vraag: "hoe groeien we van één product naar een volwaardig merk?" De product-market-fit was overduidelijk; hun gepersonaliseerde backpack werd elke maand binnen een dag uitverkocht na restock. Een vrouwelijke collega uit ons team, die al vaak misgreep, was dolblij met onze samenwerking – eindelijk een kans om de tas te bemachtigen! Dit gaf de rest van ons team meteen vertrouwen: dit merk gaat knallen. Nu lag de focus op het efficiënt bereiken van nieuwe klanten en het omzetten van kopers naar terugkerende klanten, om Studio Noos te laten uitgroeien tot een leading merk in hun segment.

Oplossing

We combineerden social media, Google Ads en e-mailmarketing in een samenhangende strategie. Met alles in eigen beheer konden we nauwkeurig traceren waar websitebezoeken vandaan kwamen, wat een krachtige loop opleverde voor constante optimalisatie. Door te sturen op KPI’s zoals MER- en LTV, over ROAS, en een strategische budgetverdeling toe te passen, kregen producten met een lagere directe return voldoende aandacht. Hierdoor werd de afhankelijkheid van één product binnen 3-6 maanden volledig afgebouwd. Studio Noos breidt nu succesvol haar productportfolio uit en groeit verder als een leading merk in hun segment.

De groei van Studio Noos

Uitdaging

Studio Noos kwam naar ons toe met de vraag: "hoe groeien we van één product naar een volwaardig merk?" De product-market-fit was overduidelijk; hun gepersonaliseerde backpack werd elke maand binnen een dag uitverkocht na restock. Een vrouwelijke collega uit ons team, die al vaak misgreep, was dolblij met onze samenwerking – eindelijk een kans om de tas te bemachtigen! Dit gaf de rest van ons team meteen vertrouwen: dit merk gaat knallen. Nu lag de focus op het efficiënt bereiken van nieuwe klanten en het omzetten van kopers naar terugkerende klanten, om Studio Noos te laten uitgroeien tot een leading merk in hun segment.

Oplossing

We combineerden social media, Google Ads en e-mailmarketing in een samenhangende strategie. Met alles in eigen beheer konden we nauwkeurig traceren waar websitebezoeken vandaan kwamen, wat een krachtige loop opleverde voor constante optimalisatie. Door te sturen op KPI’s zoals MER- en LTV, over ROAS, en een strategische budgetverdeling toe te passen, kregen producten met een lagere directe return voldoende aandacht. Hierdoor werd de afhankelijkheid van één product binnen 3-6 maanden volledig afgebouwd. Studio Noos breidt nu succesvol haar productportfolio uit en groeit verder als een leading merk in hun segment.

De groei van Studio Noos

Uitdaging

Studio Noos kwam naar ons toe met de vraag: "hoe groeien we van één product naar een volwaardig merk?" De product-market-fit was overduidelijk; hun gepersonaliseerde backpack werd elke maand binnen een dag uitverkocht na restock. Een vrouwelijke collega uit ons team, die al vaak misgreep, was dolblij met onze samenwerking – eindelijk een kans om de tas te bemachtigen! Dit gaf de rest van ons team meteen vertrouwen: dit merk gaat knallen. Nu lag de focus op het efficiënt bereiken van nieuwe klanten en het omzetten van kopers naar terugkerende klanten, om Studio Noos te laten uitgroeien tot een leading merk in hun segment.

Oplossing

We combineerden social media, Google Ads en e-mailmarketing in een samenhangende strategie. Met alles in eigen beheer konden we nauwkeurig traceren waar websitebezoeken vandaan kwamen, wat een krachtige loop opleverde voor constante optimalisatie. Door te sturen op KPI’s zoals MER- en LTV, over ROAS, en een strategische budgetverdeling toe te passen, kregen producten met een lagere directe return voldoende aandacht. Hierdoor werd de afhankelijkheid van één product binnen 3-6 maanden volledig afgebouwd. Studio Noos breidt nu succesvol haar productportfolio uit en groeit verder als een leading merk in hun segment.

De groei van Studio Noos

Uitdaging

Studio Noos kwam naar ons toe met de vraag: "hoe groeien we van één product naar een volwaardig merk?" De product-market-fit was overduidelijk; hun gepersonaliseerde backpack werd elke maand binnen een dag uitverkocht na restock. Een vrouwelijke collega uit ons team, die al vaak misgreep, was dolblij met onze samenwerking – eindelijk een kans om de tas te bemachtigen! Dit gaf de rest van ons team meteen vertrouwen: dit merk gaat knallen. Nu lag de focus op het efficiënt bereiken van nieuwe klanten en het omzetten van kopers naar terugkerende klanten, om Studio Noos te laten uitgroeien tot een leading merk in hun segment.

Oplossing

We combineerden social media, Google Ads en e-mailmarketing in een samenhangende strategie. Met alles in eigen beheer konden we nauwkeurig traceren waar websitebezoeken vandaan kwamen, wat een krachtige loop opleverde voor constante optimalisatie. Door te sturen op KPI’s zoals MER- en LTV, over ROAS, en een strategische budgetverdeling toe te passen, kregen producten met een lagere directe return voldoende aandacht. Hierdoor werd de afhankelijkheid van één product binnen 3-6 maanden volledig afgebouwd. Studio Noos breidt nu succesvol haar productportfolio uit en groeit verder als een leading merk in hun segment.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Bereik

Bereik

Bereik

Bereik

Bereik

0
0
0
0
0
0

M

M

M

M

M

M

CTR

CTR

CTR

CTR

CTR

0
0
0
0
0
0

%

%

%

%

%

%

MER

MER

MER

MER

MER

0
0
0
0
0
0

Blije Moeders & Kids

Blije Moeders & Kids

Blije Moeders & Kids

Blije Moeders & Kids

Blije Moeders & Kids

0
0
0
0
0
0

K +

K +

K +

K +

K +

K +

Roadmap

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking hanteren we een vaste, data-gedreven aanpak met duidelijke contactmomenten en strategie analyses. Dat legt de fundamenten voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

01

Fase één

01

Fase één

01

Fase één

01

01

01

01

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

Tijdens de eerste 90 dagen bepaalde we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken.

Tijdens de eerste 90 dagen bepaalde we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken.

Tijdens de eerste 90 dagen bepaalde we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken.

Tijdens de eerste 90 dagen bepaalde we de strategie. Door middel van data verfijnde we deze tijdens het proces om zo een optimaal resultaat te bereieken.

De Wedstrijd

Door het introduceren van meerdere services, zoals Google en Email campagnes, groeide het project exponentieel.

Door het introduceren van meerdere services, zoals Google en Email campagnes, groeide het project exponentieel.

Door het introduceren van meerdere services, zoals Google en Email campagnes, groeide het project exponentieel.

Door het introduceren van meerdere services, zoals Google en Email campagnes, groeide het project exponentieel.

De Verlenging

Door constant op data te blijven schakelen, en dankzij onze marktkennis, waren we in staat om telkens weer op de zaken vooruit te lopen en zo Studio Noos te laten groeien tot wat het vandaag de dag is.

Door constant op data te blijven schakelen, en dankzij onze marktkennis, waren we in staat om telkens weer op de zaken vooruit te lopen en zo Studio Noos te laten groeien tot wat het vandaag de dag is.

Door constant op data te blijven schakelen, en dankzij onze marktkennis, waren we in staat om telkens weer op de zaken vooruit te lopen en zo Studio Noos te laten groeien tot wat het vandaag de dag is.

Door constant op data te blijven schakelen, en dankzij onze marktkennis, waren we in staat om telkens weer op de zaken vooruit te lopen en zo Studio Noos te laten groeien tot wat het vandaag de dag is.

Winnen & de toekomst

Ben jij ook op zoek naar een volwaardige partner welke je verder kan helpen? Plan vandaag nog een gesprek in.

Ben jij ook op zoek naar een volwaardige partner welke je verder kan helpen? Plan vandaag nog een gesprek in.

Ben jij ook op zoek naar een volwaardige partner welke je verder kan helpen? Plan vandaag nog een gesprek in.

Ben jij ook op zoek naar een volwaardige partner welke je verder kan helpen? Plan vandaag nog een gesprek in.

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Cases

Cases

Cases

Cases

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit