#ffffff

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Socialytix x

Fuelyourbody

Fuelyourbody

Fuelyourbody

Fuelyourbody

Fuelyourbody

Fuelyourbody's Explosieve Groei in de Zomermaanden

#ffffff

Socialytix x

Fuelyourbody

Fuelyourbody's Explosieve Groei in de Zomermaanden

#ffffff

Socialytix x

Fuelyourbody

Fuelyourbody's Explosieve Groei in de Zomermaanden

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Introductie

Explosieve groei.

Fuelyourbody, opgericht door Rob Clout, is een opkomende kracht in de voedingsindustrie, gespecialiseerd in eiwitrijke, voedzame maaltijden die snel en gemakkelijk te bereiden zijn. Ontdek hoe wij hen hebben geholpen om recordomzetten te realiseren in de zomer van 2024!

HQ
Echt, Nederland
Industrie
E-commerce
Website
fuelyourbody.nl

maaltijdboxen fuelyourbody
maaltijdboxen fuelyourbody

Voeding is de basis

voor succes

Voeding is de basis

voor succes

Voeding is de basis

voor succes

Voeding is de basis

voor succes

Voeding is de basis

voor succes

Project

Een onweerstaanbaar aanbod

Uitdaging:
Fuelyourbody had als doel om hun omzet te verhogen in België, Nederland en Duitsland (opkomende markt) tijdens de drukke zomermaanden. Het bedrijf wilde vooral nieuwe klanten aantrekken, zonder sterk afhankelijk te zijn van de al bestaande klanten. De uitdaging lag in het aanspreken van consumenten die weinig tijd hebben, dichter bij hun doelen willen komen, willen afvallen voor de zomer, geen zin of tijd hebben om te koken, maar wel gezonde en voedzame producten willen.

Oplossing:
Met gerichte Social advertising via Meta hebben we ingespeeld op de behoeften van de klanten: tijd besparen, doelen bereiken, afvallen, en voedzame maaltijden zonder koken. Door Advantage+ campagnes en meer dan 1000 creatives te testen, konden we snel ontdekken wat werkte en onze strategie optimaliseren. Onze focus lag volledig op het aantrekken van nieuwe klanten, met een data-driven aanpak waarmee we campagnes schaalden en afstemden op de markten in België, Nederland en Duitsland.

Dankzij deze aanpak realiseerde Fuelyourbody uitzonderlijke groei in de zomermaanden, normaal gesproken een uitdagende periode. De sterke ROAS en succesvolle strategie bieden een solide basis voor toekomstige groei.

Een onweerstaanbaar aanbod

Uitdaging:
Fuelyourbody had als doel om hun omzet te verhogen in België, Nederland en Duitsland (opkomende markt) tijdens de drukke zomermaanden. Het bedrijf wilde vooral nieuwe klanten aantrekken, zonder sterk afhankelijk te zijn van de al bestaande klanten. De uitdaging lag in het aanspreken van consumenten die weinig tijd hebben, dichter bij hun doelen willen komen, willen afvallen voor de zomer, geen zin of tijd hebben om te koken, maar wel gezonde en voedzame producten willen.

Oplossing:
Met gerichte Social advertising via Meta hebben we ingespeeld op de behoeften van de klanten: tijd besparen, doelen bereiken, afvallen, en voedzame maaltijden zonder koken. Door Advantage+ campagnes en meer dan 1000 creatives te testen, konden we snel ontdekken wat werkte en onze strategie optimaliseren. Onze focus lag volledig op het aantrekken van nieuwe klanten, met een data-driven aanpak waarmee we campagnes schaalden en afstemden op de markten in België, Nederland en Duitsland.

Dankzij deze aanpak realiseerde Fuelyourbody uitzonderlijke groei in de zomermaanden, normaal gesproken een uitdagende periode. De sterke ROAS en succesvolle strategie bieden een solide basis voor toekomstige groei.

Een onweerstaanbaar aanbod

Uitdaging:
Fuelyourbody had als doel om hun omzet te verhogen in België, Nederland en Duitsland (opkomende markt) tijdens de drukke zomermaanden. Het bedrijf wilde vooral nieuwe klanten aantrekken, zonder sterk afhankelijk te zijn van de al bestaande klanten. De uitdaging lag in het aanspreken van consumenten die weinig tijd hebben, dichter bij hun doelen willen komen, willen afvallen voor de zomer, geen zin of tijd hebben om te koken, maar wel gezonde en voedzame producten willen.

Oplossing:
Met gerichte Social advertising via Meta hebben we ingespeeld op de behoeften van de klanten: tijd besparen, doelen bereiken, afvallen, en voedzame maaltijden zonder koken. Door Advantage+ campagnes en meer dan 1000 creatives te testen, konden we snel ontdekken wat werkte en onze strategie optimaliseren. Onze focus lag volledig op het aantrekken van nieuwe klanten, met een data-driven aanpak waarmee we campagnes schaalden en afstemden op de markten in België, Nederland en Duitsland.

Dankzij deze aanpak realiseerde Fuelyourbody uitzonderlijke groei in de zomermaanden, normaal gesproken een uitdagende periode. De sterke ROAS en succesvolle strategie bieden een solide basis voor toekomstige groei.

Een onweerstaanbaar aanbod

Uitdaging:
Fuelyourbody had als doel om hun omzet te verhogen in België, Nederland en Duitsland (opkomende markt) tijdens de drukke zomermaanden. Het bedrijf wilde vooral nieuwe klanten aantrekken, zonder sterk afhankelijk te zijn van de al bestaande klanten. De uitdaging lag in het aanspreken van consumenten die weinig tijd hebben, dichter bij hun doelen willen komen, willen afvallen voor de zomer, geen zin of tijd hebben om te koken, maar wel gezonde en voedzame producten willen.

Oplossing:
Met gerichte Social advertising via Meta hebben we ingespeeld op de behoeften van de klanten: tijd besparen, doelen bereiken, afvallen, en voedzame maaltijden zonder koken. Door Advantage+ campagnes en meer dan 1000 creatives te testen, konden we snel ontdekken wat werkte en onze strategie optimaliseren. Onze focus lag volledig op het aantrekken van nieuwe klanten, met een data-driven aanpak waarmee we campagnes schaalden en afstemden op de markten in België, Nederland en Duitsland.

Dankzij deze aanpak realiseerde Fuelyourbody uitzonderlijke groei in de zomermaanden, normaal gesproken een uitdagende periode. De sterke ROAS en succesvolle strategie bieden een solide basis voor toekomstige groei.

Een onweerstaanbaar aanbod

Uitdaging:
Fuelyourbody had als doel om hun omzet te verhogen in België, Nederland en Duitsland (opkomende markt) tijdens de drukke zomermaanden. Het bedrijf wilde vooral nieuwe klanten aantrekken, zonder sterk afhankelijk te zijn van de al bestaande klanten. De uitdaging lag in het aanspreken van consumenten die weinig tijd hebben, dichter bij hun doelen willen komen, willen afvallen voor de zomer, geen zin of tijd hebben om te koken, maar wel gezonde en voedzame producten willen.

Oplossing:
Met gerichte Social advertising via Meta hebben we ingespeeld op de behoeften van de klanten: tijd besparen, doelen bereiken, afvallen, en voedzame maaltijden zonder koken. Door Advantage+ campagnes en meer dan 1000 creatives te testen, konden we snel ontdekken wat werkte en onze strategie optimaliseren. Onze focus lag volledig op het aantrekken van nieuwe klanten, met een data-driven aanpak waarmee we campagnes schaalden en afstemden op de markten in België, Nederland en Duitsland.

Dankzij deze aanpak realiseerde Fuelyourbody uitzonderlijke groei in de zomermaanden, normaal gesproken een uitdagende periode. De sterke ROAS en succesvolle strategie bieden een solide basis voor toekomstige groei.

Een onweerstaanbaar aanbod

Uitdaging:
Fuelyourbody had als doel om hun omzet te verhogen in België, Nederland en Duitsland (opkomende markt) tijdens de drukke zomermaanden. Het bedrijf wilde vooral nieuwe klanten aantrekken, zonder sterk afhankelijk te zijn van de al bestaande klanten. De uitdaging lag in het aanspreken van consumenten die weinig tijd hebben, dichter bij hun doelen willen komen, willen afvallen voor de zomer, geen zin of tijd hebben om te koken, maar wel gezonde en voedzame producten willen.

Oplossing:
Met gerichte Social advertising via Meta hebben we ingespeeld op de behoeften van de klanten: tijd besparen, doelen bereiken, afvallen, en voedzame maaltijden zonder koken. Door Advantage+ campagnes en meer dan 1000 creatives te testen, konden we snel ontdekken wat werkte en onze strategie optimaliseren. Onze focus lag volledig op het aantrekken van nieuwe klanten, met een data-driven aanpak waarmee we campagnes schaalden en afstemden op de markten in België, Nederland en Duitsland.

Dankzij deze aanpak realiseerde Fuelyourbody uitzonderlijke groei in de zomermaanden, normaal gesproken een uitdagende periode. De sterke ROAS en succesvolle strategie bieden een solide basis voor toekomstige groei.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

Resultaten zeggen meer dan woorden.

ROAS

ROAS

ROAS

ROAS

ROAS

0
0
0
0
0
0

Creatives getest

Creatives getest

Creatives getest

Creatives getest

Creatives getest

0
0
0
0
0
0

+

+

+

+

+

+

Omzetgroei

Omzetgroei

Omzetgroei

Omzetgroei

Omzetgroei

0
0
0
0
0
0

%

%

%

%

%

%

Gezonde klanten

Gezonde klanten

Gezonde klanten

Gezonde klanten

Gezonde klanten

0
0
0
0
0
0

+

+

+

+

+

+

Roadmap

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Het stappenplan naar

resultaat.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking hanteren we een vaste, data-gedreven aanpak met duidelijke contactmomenten en strategie analyses. Dat legt de fundamenten voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

Tijdens de eerste 90 dagen van onze samenwerking bepalen we de strategie en volgen we een bewezen formule voor maximaal resultaat. We laten ons leiden door ervaring en data, en passen de strategie on-the-fly aan. Dit vormt een perfecte basis voor een langdurige samenwerking.

01

Fase één

01

Fase één

01

Fase één

01

01

01

01

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

De Voorbeschouwing

Op voorhand wisten we al dat de zomermaanden een grote uitdaging zouden worden. We hebben dus volledig ingezet op een datagedreven strategie, waar we meer dan 1000 creatives hebben getest, verbeterd en opnieuw getest. Door deze overvloed aan data konden we gericht targeten op segmenten met bewezen succes.

Op voorhand wisten we al dat de zomermaanden een grote uitdaging zouden worden. We hebben dus volledig ingezet op een datagedreven strategie, waar we meer dan 1000 creatives hebben getest, verbeterd en opnieuw getest. Door deze overvloed aan data konden we gericht targeten op segmenten met bewezen succes.

Op voorhand wisten we al dat de zomermaanden een grote uitdaging zouden worden. We hebben dus volledig ingezet op een datagedreven strategie, waar we meer dan 1000 creatives hebben getest, verbeterd en opnieuw getest. Door deze overvloed aan data konden we gericht targeten op segmenten met bewezen succes.

Op voorhand wisten we al dat de zomermaanden een grote uitdaging zouden worden. We hebben dus volledig ingezet op een datagedreven strategie, waar we meer dan 1000 creatives hebben getest, verbeterd en opnieuw getest. Door deze overvloed aan data konden we gericht targeten op segmenten met bewezen succes.

De Wedstrijd

De ROAS groeide en de omzet steeg enorm, wat normaal een dal-seizoen geweest zou zijn werd nu een van de meest succesvolle periodes in de geschiedenis van Fuelyourbody.

De ROAS groeide en de omzet steeg enorm, wat normaal een dal-seizoen geweest zou zijn werd nu een van de meest succesvolle periodes in de geschiedenis van Fuelyourbody.

De ROAS groeide en de omzet steeg enorm, wat normaal een dal-seizoen geweest zou zijn werd nu een van de meest succesvolle periodes in de geschiedenis van Fuelyourbody.

De ROAS groeide en de omzet steeg enorm, wat normaal een dal-seizoen geweest zou zijn werd nu een van de meest succesvolle periodes in de geschiedenis van Fuelyourbody.

De Verlenging

Het herhalen van de succesformule bleek de sleutel tot succes. Fuelyourbody bleef groeien waardoor ook het bedrijf intern uitgebreid kon worden om de nieuwe vraag aan te kunnen.

Het herhalen van de succesformule bleek de sleutel tot succes. Fuelyourbody bleef groeien waardoor ook het bedrijf intern uitgebreid kon worden om de nieuwe vraag aan te kunnen.

Het herhalen van de succesformule bleek de sleutel tot succes. Fuelyourbody bleef groeien waardoor ook het bedrijf intern uitgebreid kon worden om de nieuwe vraag aan te kunnen.

Het herhalen van de succesformule bleek de sleutel tot succes. Fuelyourbody bleef groeien waardoor ook het bedrijf intern uitgebreid kon worden om de nieuwe vraag aan te kunnen.

Winnen & de toekomst

Inmiddels heeft Fuelyourbody een succes level bereikt waarmee ze een interne marketing afdeling hebben kunnen opbouwen. Onze strategie biedt een perfecte basis om op voort te borduren en zo samen nog verder te groeien.

Inmiddels heeft Fuelyourbody een succes level bereikt waarmee ze een interne marketing afdeling hebben kunnen opbouwen. Onze strategie biedt een perfecte basis om op voort te borduren en zo samen nog verder te groeien.

Inmiddels heeft Fuelyourbody een succes level bereikt waarmee ze een interne marketing afdeling hebben kunnen opbouwen. Onze strategie biedt een perfecte basis om op voort te borduren en zo samen nog verder te groeien.

Inmiddels heeft Fuelyourbody een succes level bereikt waarmee ze een interne marketing afdeling hebben kunnen opbouwen. Onze strategie biedt een perfecte basis om op voort te borduren en zo samen nog verder te groeien.

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Tijd om je doelen te bereiken

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Boek een demo en ontdek:

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

Je merk/werkgever en de belangrijkste uitdagingen waar je momenteel tegenaan loopt.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

De specifieke marketingbehoeften en -doelen die je wilt bereiken.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Mogelijke oplossingen en strategieën die passen bij jouw situatie en ambities.

Cases

Cases

Cases

Cases

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit

Onze impact, zwart op wit